Συχνές Ερωτήσεις

Πού βρίσκονται τα καταστήματα σας;

Πάτησε εδώ για να δεις που βρίσκονται όλες οι υπεραγορές μας

Τι είναι η πολιτική σας όσον αφορά επιστροφές;

Μπορεί να γίνει αντικατάσταση εντός 15 ημερών από την ημερομηνία αγοράς, μαζί με την απόδειξη. Το προϊόν πρέπει να είναι στην αρχική συσκευασία, σε άριστη κατάσταση, σφραγισμένο και αχρησιμοποίητο. Δε γίνονται δεκτές επιστροφές σε τρόφιμα, παιδικές τροφές, καπνικά, εσώρουχα και μαγιό.

Τι προϊόντα είναι διαθέσιμα στο METRO?

Όλα τα METRO περιλαμβάνουν: φρουταρία, κρεοπωλείο, ντελικατέσσεν, φούρνο, ψαραγορά, κάβα, παντοπωλείο καθώς και είδη σπιτιού και κήπου και εξοπλισμό για διακοπές και εκδρομές. 

Πουλάτε γαλακτοκομικά προϊόντα χωρίς γλουτένη, vegan και βιολογικά προϊόντα;

Ναι σε όλα τα πιο πάνω

 

Είναι διαθέσιμα βρεφικά γάλατα και βρεφικές τροφές;

Το τμήμα με τα βρεφικά είδη διαθέτει μεγάλη γκάμα από τροφές, γάλα σε σκόνη, πάνες, μωρομάντηλα και άλλα είδη βρεφικής φροντίδας. 

Πως μπορώ να αποκτήσω την δική μου METRO Loyalty Card;

Ναι και εδώ μπορείτε να βρείτε τις πληροφορίες  για το πως  μπορείτε να υποβάλετε την αίτηση σας.

Έχετε αποθέματα souvenirs?

Ναι, υπάρχει ενότητα souvenirs. Επίσης υπάρχει ενότητα όπου μπορείτε βρείτε τον αναγκαίο εξοπλισμό για τις διακοπές σας στα METRO Παραλίμνι, Λεμεσό και Λάρνακα.

Υπάρχει καφετέρια στα METRO?

Υπάρχει καφετέρια METRO όπου μπορείτε να απολαύσετε το πρόγευμα σας, το μεσημεριανό ή τον καφέ σας στα METRO Λάρνακα και METRO Παραλίμνι και υπάρχει και Mikel καφέ στο ΜΕTRO Στροβόλου.